concept art of the order 1886 for playstation 4

The Order: 1886 bylo přesně jedno z těch oznámení, které nám nevyrazilo dech. Ani nás nezklamalo. Bylo neurčité, nic neříkající a mezi ostatními hrami zapadlo. Na E3 jsme s otevřenou hubou koukali na Metal Gear Solid V: Phantom Pain, Mirror`s Edge, zavírání dveří v The Division, Titanfall a na další věci. Teď se The Order vynořil ze tmy luxusně vypadajícím trailerem, který nemohl víc zklamat.

Zatím se ta next genovost her na nových konzolích dostavuje pozvolna. Osobně mi ústa ještě nic moc neotevřelo a všechno vypadá jako trošku hi-resovější verze z minulé generace konzolí. Což je normální a bylo to tak vždycky. Když se pak člověk podívá na The Oder: 1886, tak je nadšený z toho, co dokážou vývojáři vymáčknout z obou konzolí teď a kam se to bude moct posunout třeba za pět let.

The Order se teď předvedl ani ne tak trailerem, jako spíše kratičkou ukázkou hraní. Jde o první veřejnou ukázku hraní, ve které vždycky tvůrci stručně předvedou to, o čem celá hra bude. Například z Assassin`s Creedů se taky nikdy neukazuje Desmond, ale Altaïr, Ezio, Connor. A teď na nás vyvojáři vytáhli gameplay ukázku toho, jak budeme chodit v úzkých koridorech, budeme se krýt za do očí bijícími umělými kryty a budeme střílet hloupé panáky.

Koridorová 3rd person cover based střílečka v tunelech je přežitý koncept. Je to herní styl, který si našel cestu na světlo v minulé generaci konzolí a během těch několika let se stihnul vypilovat k dokonalosti, stejně jako nás stihl nudit. Nechci další cover based 3rd person střílečku. Upřímně doufám, že Uncharted pro PS4 bude něco jiného a že Black Tusk Studios budou mít prostor a schopnosti na to, aby udělali z Gears of War pro Xbox One něco víc, než jen „zase další Gearsy“.

Protože „zase další Gearsy“ bude očividně The Order: 1886. Rád se nechám vyvést z omylu, ale pokud má první gameplay video nějakou relevanci, tak děkuji, ale nechci.