cards from hearthstone

Už to mám! Přišel jsem an to, co mi vadí na karetních hrách. Co mi vadí na Hearthstone: Heroes of WarCraft, proč se mi tam tak moc líbily ty challenge v Curse of Naxxramas a co je ta hlavní věc, kvůli které nehraju Coraabii. Už vím, co mi vadí. Co nedávné vydání Goblins vs Gnomes jen zvýraznilo. Skládání balíčku.

Vím, naprosto klíčová věc v každé karetní hře. Balíček je základ všeho a bez dobrého balíčku si ani neškrtnete. Jenže mě tak zoufale nebaví řešit která karta se hodí ke které. Jestli tenhle buff dobře hraje do noty s jiným buffem. V Hearthstone to ještě přežít jde, ale ani přes intuitivní interface a příjemné prostředí, které mě to nenutí vypnout, mě to nebaví. Coraabia je ale bohužel jiná, výrazně méně user-friendly písnička.

Když jsem hrál singleplayerovou kampaň do Hearthstone, bavily mě na ní nejvíc Challenges. Specificky sestavené výzvy, ve kterých dostanete do rukou předpřipravený balíček a musíte si poradit. Žádné změny karet, žádné vlastní balíčky, nic takového. To bylo super. Nemusel jsem řešit karty, mohl jsem hned začít hrát s něčím, o čem jsem věděl že není špatné.

Byl bych vlastně docela rád, kdyby mi Hearthstone (i Coraabia) už nabídl nějaké defaultní balíčky, různé typy balíčků, taktik apod. Klidně za nějakou drobnou částku, aby mě to motivovalo pro vytvoření si vlastního balíčku. Ale asi bych neměl problém se zaplacením jednoho/dvou dolarů za možnost hraní s předem připraveným vyladěným balíčkem.

Třeba něco jako návody v Dotě 2 – neznáte hrdinu, aktivujete guide a pak jen naklikáváte přesně to, co vám guide ukazuje. Hráči a Blizzardem doporučené či vytvořené balíčky by v Hearthstone své místo mohly najít a třeba se na ně časem dostane. Ano, můžu si najít na internetu hromadu návodů a podle nich si balíček sestavit a několikrát jsem to už udělal. I to je ale příliš mnoho „práce“ navíc, když by něco takového mohla umět hra sama…