Domov důchodců hlásí, že jim uteklo pár jejich svěřenců. Neviděli jste je?

Jeden z nich je sedmdesátiletý ital s vadou řeči v té době na steroidech. Další pochází ze švédska, ovšem umí pár slov anglicky, takže bacha na něj, a jeho poznávací znamení je jediný výraz ve tváři. Podobné poznávací znamení má chlápek s pokaženou plastikou. Obzvlášť nebezpečný je bývalý karatista Cheng Li, který má ještě motorické funkce zachovány v téměř perfektním stavu. Dost ale legrace, které se beztak nikdo nezasmál a pokračujeme článkem, který raději nečtěte…

Když do mexického pekla vejde nabouchanej amík s kevlarem na hrudi, co si slibuje, co očekává?

Nic než mrtvá torza, torza, ze kterých pryští čerstvá krev, podobně jako v těžce politicky nekorektních akčňácích, které se točily v osmdesátkách. No ale co jsou torza oproti „star power“ obsazení, vedle kterého se zachvěje každý akční film minulých let? Bezprostřední vzdálenost, která je využita k oddělání padoucha. Nože, nebo raději pistole? Zbraň jako zbraň. Naturalismus za cenu ztráty diváka? Jak je možné, že si PGčkovou přístupnost nevynutila absence krve, bradavek a dokonce ani naschvál špatné CGI efekty? Nejsou to ale prkotiny oproti tomu, co je tu opravdu důležité? Mají snad nějaký vliv na scénář? Stallone je v těchto filmech zběhlý a Ekspendebls to jen potvrzují. Kolik ještě takových filmů natočí? Prý je ve vzduchu smlouva na kompletní trilogii. Co ale Stallone na takovou smlouvu? Kývne na ni, jako kývnul na deváté pokračování Ramba? Budoucnost je nejistá.